Nejčastější dotazy

Doprava a doručení

Jak mi bude zboží doručeno?

DPD nebo Packeta.

Jak dlouho potrvá doručení balíku?

Nejčastěji 2 až 3 pracovní dny.

Jak lze zjistit sledovací číslo balíčku?

Sledovací číslo vašeho balíku vám bude zasláno na vámi zadaný e-mail.

Můžu nějakým způsobem získat dopravu zdarma?

Doprava je zdarma u všech objednávek nad 2550 Kč.

Můžu si objednané zboží vyzvednout v kamenné prodejně?

Ano. Při objednávce zvolíte jako způsob dopravy osobní odběr. Zboží vám zarezervujeme na 7 dní.

Nestíhám si objednané zboží vyzvednout v kamenné prodejně v rámci rezervační lhůty, lze si tuto lhůtu prodloužit?

Kontaktujte nás na info@pean.sk nebo na +420 606 986 168 a situaci vyřešíme k vaší spokojenosti.

Platba

Jak mohu za zboží zaplatit?

Online prostřednictvím platební brány Comgate.

Je platba předem bezpečná?

Ano, protože děláme vše pro spokojenost našich zákazníků. V případě, že by nastal nějaký problém s vaší objednávkou (ztráta, poškození) došlo by z naší strany k refundaci a kompenzaci této objednávky.

Jak zaplatím dárkovým poukazem?

Jednoduše si zboží, které chcete poukazem zaplatit, vložíte do košíku a v prvním kroku při vytváření objednávky vložíte kód dárkového poukazu do pole Vložit slevový kupón ve spodní části stránky. Cena za vybrané zboží bude snížena o hodnotu dárkového poukazu.

Jak uplatním slevový kód?

Postupujete stejně jako při platbě dárkovým poukazem.

Zboží a objednávky

Co získám, když se zaregistruji?

Registrací získáte přístup do zákaznické sekce e-shopu a přehled vašich objednávek.

Jak reklamuji zboží?

Všechny potřebné informace naleznete ZDE.

Mohu zboží vrátit?

Zboží můžete vrátit do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží.

Můžu si šicí stroj vyzkoušet na prodejně?

Ano. Je třeba ověřit si dostupnost daného stroje na tel. č. 420 606 986 168.

Mohu zboží objednat také prostřednictvím e-mailu nebo telefonu?

Ne, objednávky přijímáme výhradně prostřednictvím našeho e-shopu.

Mohu zrušit objednávku?

Samozřejmě. Napište nám na info@pean.sk a objednávku zrušíme.

Co je Super záruka?

Kromě běžné záruky na všechny šicí, vyšívací a obnitkovací stroje v našem e-shopu poskytujeme také prémiovou Super záruku. Reklamace díky ní vyřídíte pohodlně z domova. Více informací naleznete ZDE.

Kde se stroj vyrábí?

Stroje všech značek v naší nabídce jsou vyráběny v Asii. 

Nenašli jste, co jste hledali?

Kontaktujte nás na +420 606 986 168 (pondělí až pátek od 9.00 do 16.30) nebo na info@pean.sk.